26 Şubat 2013 Salı

BURASI TÜRKİYE!!!...Ne Demek?

Televizyon oyuncusu bir genç kızın cinsiyet değiştirdiğine dair çıkan haberler herkesin malumu. Sosyal medyada yer alan haber üzerine aile adına açıklama yapan ablanın inkar beyanı üzerinden bir gün sonra olayın gerçekliği kahramanı tarafından onaylandı. Bütün bu gelişmeleri günlük gazetemde sayfaları gözden geçirirken ister istemez okuduğum için biliyorum. 




Aslında olay çok özel ve hassas bir konu ama olayın kahramanı televizyon oyuncusu olunca haber değeri taşıyor ve sosyal medya başta olmak üzere görsel ve yazılı basın olaya sayfalarında geniş yer veriyor. Kişisel bir tercihin magazinleştirilmesi olarak gördüğüm için okuyup, geçtiğim bu haberi bloğuma almamdaki sebep, en başta olayı inkar eden ablanın, duyduğu kaygıyı şöyle bir cümleyle dile getirmesiydi, "Biz Türkiye'de yaşıyoruz, Avrupa ülkesinde yaşamıyoruz. Kardeşimi çok üzecekler."


Bir millet için ve o milletin bir ferdi olarak hepimiz için ne kadar aşağılayıcı bir söz. Ablanın bu kaygısını kendi hesabıma ben bir hakaret olarak algıladım ve haklı olabileceğini düşünemedim. Ta ki; çok kişisel, çok özel ve en fazla ailesini ilgilendirebilecek bir konuda bu genç insanın ölüm tehdidi aldığını okuyana kadar. 




Meğer abla ne kadar haklıymış!!! kardeşi için kaygılanmakta, ait olduğum topluma ve dolayısıyla şahsıma hakaret olarak algıladığım sözlerinde!!!                                     

Burası Türkiye!!! ne demek anladım... bir kere daha.




3 yorum:

  1. O kadar cahil insan var ki! Bir insan kendini ne hissediyorsa o dur, çok zor bir durum. Umarım çocuğun psikolojisi bozulmaz.

    YanıtlaSil
  2. Geri dönülmeyecek bir yola girmiş ama zaman her şeyin ilacı.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben kuzeylimine,bu habere ben sevinmiştim belki birilerine de örnek olur diye ama tehdik haberleri çok acı ve kesinlikle burası Türkiye dedirtiyor.

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Not: Gmail hesabı olmayan arkadaşlar yorum yazmak için yorumlama biçiminden anonimi seçerek yazabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...