13 Mart 2012 Salı

AŞKA DÜŞMEK...

Aşkın tarifini sorarlar aş tarifi sorar gibi. Aşk, ne bir kaba girer aş gibi ne de ateş ister pişmek için. Aşkın ne mekana ihtiyacı vardır, ne de herhangi bir yerde olmaya. Aşk, gözle görülmez, kulakla işitilmez. Aşk, görünmeyen ateşle yanmaktır. Aşk, sonsuzlukta kaybolmaktır. Aşk, görmeyen gözle, duymayan kulakla kendine yol bulmaktır.



Aşk, bedendeki tüm duyuların birleşip tek olmasıdır.
Aşk, bedenin ruha, ruhun bedene dönüşmesidir. 
Aşk, her nefeste son nefes gibi hissetmektir.
Aşk, beşeri duyguları barındırır ama o duygulardan varestedir.
Aşk, bazen ılık bir meltem, bazen bora, fırtınadır.
Aşk, tüm duyu ve duyguların hakimiyetinde yaşamaktır. 
Aşk, duyguların aklı ele geçirmesidir.
Aşk, akıl ve mantığın binbir parçaya bölünerek yok olmasıdır.
Aşk, gözlerin kör, kulakların sağır olmasıdır. 
Aşk, köle olmaktır.
Aşk, planlanmaz. 
Aşk, planların suya düşmesidir. 
Aşk, hesap-kitap bilmez.
Aşk, bütün bunlar ve daha da fazlasıdır. 


Böylesine zor ve çetin bir deneyimi yaşamak için aşka düşmek gerekir.
Aşk, sadece ve ancak ona meyyal olanlarındır.





14 yorum:

  1. Yıpratır, yorar insanı aşk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem yıpratır, yorar insanı da neden aşk deyince ağızlar kulaklarda, diye sorarlar :)

      Sil
  2. Aaaa, cevap veriyorum, şahsen ber korkarım aşktan, dilim yanmıştır bir kaç kez:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk ateştir, düşeni yakar kavurur diyorum; dilim yandı diyorsunuz :)))
      Aşk planlanmaz, aşka düşülür diyorum; aşktan korkarım diyorsunuz :)))
      Ben de diyorum ki panik yok boşuna korkma;
      Aşk zaten ona meyyal olanındır ;)))

      Sil
  3. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    ÇOK HOŞ BLOG.
    BANA DA BEKLERİM.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Sizin bloğunuz harika. İzlemeye başladım bile.

      Sil
  4. Aşk yakıcıdır asit gibi eritir insanı :) Aşkın heyecanıdır kalpleri diri tutan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın yakıcılığını asite benzetmek bana biraz sert geldi ama aşk heyecanının kalpleri diri tutması hoşuma gitti. Teşekkürler...

      Sil
  5. ayrıca insanlaştıran ve olgunlaştıran da bir şeydir aşk...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Blogunuza gelip gidiyorum en çok okunan yazınızı okumadan geçmek olmazdı.Zaman buldukça her girişimde farklı yayınlarınızı okuyorum. Blogunuzu her geçen gün daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. Aşk üç harflidir lakin derin manalara sahiptir aşk gercek sahibinde oldugu zaman guzeldir ☺

    YanıtlaSil
  9. Zaten yorumları okuyunca bütün yazdıklarınızın doğru olduğu çıkıyor ortaya. Herkesin aşk hakkında söyleyeceği çok şey var.

    YanıtlaSil
  10. AŞK;Uzun bir yolculuğa çıkmaya; ya da yanan bir ateşi seyretmeye benzer...!
    İnsan yanan ateşi seyretmekten zevk alır; ama o ateşi canlı tutması için çaba harcaması gerekir..!?
    Ateş sönerken arada bir sönmeye yüz tutsada; gereken müdahale yapıldığında yanmaya devam eder..!
    AŞKLARIN kısa sürmesinin nedeni; Aşıkların Aşk Ateşinin içine atlayıp yanmak gerekir düşüncesine sahip olmalarından kaynaklanır..!? OYSA AŞK YÜRÜTÜLMESİ(CANLI TUTULMASI) GEREKEN BİR ATEŞTİR..! FARKLI İKİ RUHUN BİR BEDENDE BİRLEŞMESİDİR AŞK..!?
    YAŞANAN DUYGULARIN EN GÜZELİ,SEVGİNİN DORUĞUBAĞLILIĞIN VE İÇTENLİĞİN SON NOKTASI,ÇÖZÜLMEZ BİR DÜĞÜM,ANLATILMAZ YAŞANIR BİR OLAYDIR ..!?
    YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLER SAYGILAR RABİA KARDEŞİM..! D.U

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Not: Gmail hesabı olmayan arkadaşlar yorum yazmak için yorumlama biçiminden anonimi seçerek yazabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...